Šiandien perskaičiau tai, apie ką gražiau ir protingiau vargu ar parašyčiau. Todėl tiesiog dalinuosi su Jumis. Dhirašanta savaitės išmintis (ištrauka):
Pernelyg jau daug žmonių švaisto pinigus, kurių jie neuždirbo, kad nusipirktų tai, kas jiems nebūtina, tam, kad padarytų įspūdį žmonėms, kurių jie nemėgsta. Pažiūrėkime, kaip veikia šis sėkmės kalėjimas:
Plataus vartojimo prekių industrija gamina produktus, kurių mums iš tikrųjų nereikia.
Prekybos industrija pristato mums šiuos produktus apsukriai įrengtuose salonuose ir prekybos centruose.
Reklamos industrija per agresyvią TV reklamą, pakelės afišas ir kitomis panašiomis priemonėmis vaizduoja šiuos produktus kaip gyvenimo būdo simbolius, tiesiog būtinus mūsų prestižui didinti.
Bankininkystės industrija gundo mus įtikinėdama, kad pinigų stoka neturi sutrukdyti mums įgyvendinti savo troškimus.
Sužavėti reklamos burtų žmonės perka naujus drabužius, mobilius telefonus, automobilius ir namus vien todėl, kad jie vaizduojami kaip madingi, ir meta lauk savo senus daiktus, nors jais dar galima naudotis. Galingą reklamos poveikį kvailiems žmonėms puikiai apibūdina citata: „Galite kvailinti visus ir visada, jei reklama tinkama ir biudžetas pakankamai didelis."
Reklamos skatinami neatsilikti nuo paskutinės mados, daugybė žmonių ima didžiules paskolas, kurios ilgam pririša juos prie sunkaus darbo. Negana to, jų protą slegia nerimas dėl skolos padengimo. Ši našta neleidžia jiems ramiai mėgautis komfortu, dėl kurio ir buvo paimta paskola.
Kodėl turėtume tapti „sėkmės belaisviais", jei galime puikiausiai verstis ir nepasiduodami madingo gyvenimo srautams. Žymiai geriau sumažinti savo troškimus ir pasitenkinti tuo, ką turime, nei norėti vis daugiau ir nuolat justi nepasitenkinimą. Šis pasirinkimas taps daug lengvesnis, kai suprasime, kokia jėga slypi žodyje „ne", ir padarysime savo gyvenimą paprastesniu.
|